01.12.2010

Invitation to Therapy

9 comentarii:

  1. I am happy. Let's play! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Great! What's your favorite game of all times?

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim1.12.10

    super tare,mi-a placut invitatia,asa pt toate ,,gusturile''!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Corabia nebunilor. Cred ca asa ii zice.
    Il stii?

    RăspundețiȘtergere
  5. Poate ca il voi afla, datorita bunavointei tale :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Un jucator pune intrebari, restul raspund dupa o regula prestabilita. Cel care pune intrebari se schimba dupa ce ghiceste regula sau se da batut.

    Regulile pot fi si legate de forma raspunsului, sa inceapa cu o litera, sa contina un anumit cuvant, sa nege ceva, dar si de continut, unde pot fi si mai imprecise. Sa fie legate de copilarie, sa exprime entuziasm, etc. Nu exista granite pentru imaginatie la stabilirea regulii.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sounds familiar. Sounds like fun.

    RăspundețiȘtergere
  8. buna.
    cele 4 stadii de dezvoltare a unei relatii terapeutice ma face sa-mi reamintesc de cuvintele cu care incerc sa invaluiesc conceptul de terapeut - din capul meu - : cel mai bun prieten al meu.
    in plus, pot fi mai expansiv afirmand faptul ca: nimeni nu mi-a promis, la nastere, fericirea. dar asta nu inseamna ca cineva nu incearca totusi. iar acest cineva este terapeutul cu care eu lucrez.

    multumesc, ank.
    keep up the good work!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc pentru remarci si bun venit in bucatica mea de blogosfera.

    RăspundețiȘtergere